Arba atlikti bet kokius kitus skaitytojo prašomus veiksmus, pvz., paskambinti telefonu, pateikti užsakymą, užsiprenumeruoti paslaugą, užsiprenumeruoti naujienlaiškį, atsisiųsti vadovą ir pan. Visą laiką, kol egzistavo internetas, pardavimo laiškai buvo neatsiejama internetinės rinkodaros ir tekstų rašymo kampanijų, kurias vykdo įmonių pardavimo skyriai, dalis. Tie, kurie noriAr tie, kurie nori rasti naujų klientų internete. Pagrindinis pardavimo laiško tikslas yra: jam žinoti, kad žinote, ko reikia jo verslui Įtikinti jį imtis veiksmų dėl jūsų verslo pasiūlymo Efektyvus pardavimo laiškas, žingsniai: Tikslai Tirti priežastis, kodėl pardavimo laiškai nepavyksta, nusprendžiate rašyti dėl kliento ar tikslo tyrimo fazės trūkumų.
Įtikinamas pardavimo laiškas visada prasideda tiriant klientą. Prieš pradedant Fakso sąrašai rašyti Net prieš pradedant rašyti, naudojant šiandien prieinamus internetinius įrankius, galima atlikti preliminarią pardavimo laiškų paiešką, nesivaržant su mokamų duomenų bazių ar privačių bibliotekų paslaugomis. Pakaks pasikonsultuoti su paprasta svetaine, pvz., „reddit“ ar „quora“, arba daugiausiai kai kuriuose pramonės forumuose. Paprastai tariant, jums tereikia rasti svetainę, kurioje dažnai lankosi jūsų ideali tikslinė auditorija, ir žinote, kur galite rasti atsakymus, kurių ieškote toje konkrečioje kategorijoje.
Tai yra svetainės, kuriose turėtumėte apsilankyti. Šiose svetainėse turėtumėte tiksliai suprasti, apie ką kalba jūsų tikslinė auditorija. Išsamiau tai paaiškinu savo įtikinamų pardavimo laiškų vadove. Įtikinantys pardavimo laiškai eBook Amazon Nicola Onida Lengva internetinė rinkodara Šiuo metu keletą dienų turėsite tęsti įtikinamo pardavimo laiško tyrimo etapą. Laikas, reikalingas poreikiams ir tikslams vartojamai kalbai įtvirtinti. Atminkite, kad šis žingsnis yra esminis ne tik todėl, kad sužinosite pagrindinius vartojamus žodžius, bet ir turėsite pakankamai informacijos, kad galėtumėte juos geriau suprasti.
|